onsdag 22 december 2010

Eftermusiken

Jag började fundera på det där med att hjälpa varandra. Att hjälpa Drottning Silvias Barn- och ungdomssjukhus, att hjälpa Musikhjälpen, att hjälpa mig med att försöka fylla alla 1247 platserna. Jag började skriva en lista på alla personer som hjälpt mig hittills. Personer som hjälpt till med allt från att bjuda in folk, skriva om projektet, bokat Konserthuset, pushat mig till att våga, uppmuntrat osv. Det blev snabbt några sidor. Listan började snabbt att kännas som eftertexterna till en film. Ni vet, det fortsätter och fortsätter och varenda gång tänker man "shit vad mycket människor som varit med och gjort filmen jag just sett". Så om ni kommer den 8 februari får ni vara beredda på att eftermusiken så blir det en lång varm lista med personer som hjälpt till.




















God jul också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar