torsdag 10 februari 2011

WOW















































































 



















































































































































































Världens största tack Lotta Lillek på Digitalstudion som tagit merparten av bilderna. Men också till fotograferna Pa Sandberg på Ordevenemang och Gunnar Skarland som bidragit fantastiskt. Och ett ödmjukt och mycket beundrande tack till mina idoler Stefan Andersson och Daniel Lemma som ville komma och hjälpa till. Och en stor kram till Louise Gardtman & The Night Live Band som hjälpte mig göra låtarna till låtar. Herrejäklar vad bra ni är. Nu ska jag öva och hålla tummarna för att WOW hör av sig.

5 kommentarer:

  1. Gulle dig! Way Out West 2011....... kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Underbar konsert!!!
    Stort TACK för att vi fick njuta av den!!!
    Kramar!
    /Den rödhåriga tokstollan...

    (finns det något sätt vi kan sätta press på WOW att sätta lite fart och höra av sig?)

    SvaraRadera
  3. Tack Lotta för väldigt fina bilder. Kram på dig.

    Modesty, bra tanke. Du får gärna höra av dig till alla på Luger (som anordnar WOW). Alla dessa har fått mail av mig: http://www.luger.se/kontakt :)

    SvaraRadera
  4. Kul att se bilderna! Lilla mamman och pappan var där och var lyriska efteråt, de hade haft så roligt. Själv satt jag i Tyskland och höll tummar!

    SvaraRadera