torsdag 9 december 2010

Den 8 februari hoppas jag på 1247 kompisar

Den 8 februari kommer jag stå på scenen i Konserthusets stora sal och spela låtarna om våra barn. Allt överskott kommer gå till Drottning Silvias Barnsjukhus och målet är att lyckas samla in 100 000 kr. Förstår ni?! Det gick vägen! Det blir av! En av barnsjukhusets största sponsorer är sedan tidigare Stena Line och de har lovat att gå in som garant för kostnaderna (läs lokalhyra). På måndag träffar jag Konserthuset och skriver kontrakt och under onsdagen tror jag att biljettförsäljningen drar igång. Biljettpris på 100 kr känns rimligt, håller ni med?

Om det gick att boka Konserthuset måste det väl gå att fylla det? Det kan gå.



Här är facebookgruppen som nu närmar sig 300 intresserade. Jag försöker uppdatera löpande där så om du är intresserad, gå med. Tack.

5 kommentarer:

  1. Jag älskar dig, Fredrik! Det här är så jävla coolt. Att du bara kör på som om du inte fattade bättre. So you're telling me there is a chance? Yes, det är just precis what I'm telling you!

    Nu fyller vi stället.

    SvaraRadera
  2. Tack Gunnar! Det kan gå, så det så.

    SvaraRadera
  3. Fy fan!
    Det är inte lite coolt utan mycket coolt! Jag kommer och jag ska ta med mig alla jag känner.

    SvaraRadera
  4. Hej Mia! Härligt!

    Och Johannes, det låter kanon det! Tack. Jag behöver hjälp. :)

    SvaraRadera