lördag 4 september 2010

Input från en supermakt

Min kusin heter Ben Senterfit och är amerikan, bor i New York och är musiker och låtskrivare. I lördagskväll "skypeade" vi. Jag berättade om min ambition att jag vill lära mig skriva musik och han har lovat återkomma med vad han tycker är viktigt. Jag gillade Mats Westlings råd och har försökt ta det till mig. Nu återstår att se om musikskapande är universellt när vi involverar en supermakt.















Ben pratade bl.a om att våga involvera människor i sin egen process. Att jag ska försöka lära mig och förstå vad just jag är bra på och inte vara rädd för att be om hjälp med de delar jag uppfattar som svåra. Den här bloggande är rätt involverande, så det känns som att jag är på rätt spår. Mer tankar från Ben snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar