torsdag 23 september 2010

Coffee break

På jobbet dricker jag runt sju koppar kaffe på en dag. Om det är mycket möten så kan jag nog komma upp i tio om jag kämpar lite. Nu när jag är pappaledig har jag ibland kommit på mig själv lagom till middagen att det inte blivit en enda liten kopp. Kafferasterna lyser med sin frånvaro nuförtiden. Och det gav igår kväll upphov till den här lite fånigt monotona men kanske lite roliga melodin. Den behöver några verser och lite fix men en låt om kaffe måste jag bara få visa fortast möjligt. Vill också stolt berätta att den kom till på samma sätt som när Tobias skriver. Att ordet, eller tanken, "Coffee break" kom först och sen musiken.

2 kommentarer:

  1. Vill inte verka tjötig, men göör bra. Utveckla tempoväxlingen för den gillar jag.. Mp

    SvaraRadera
  2. Inte tjötigt, bara göör bra. Bra tips, ska se vad det kan bli av det. Några verser behövs som sagt.

    SvaraRadera