torsdag 14 oktober 2010

Tid

När det var två månader tills Elliot skulle komma så spelade vi in en cover på Cindy Laupers "Time after time". Min fru var med andra ord i sjunde månaden och var väl egentligen inte så där särskilt pigg på att ställa sig framför kameran nere i vår källare. Men det där dumma tog jag ur henne fort. Det komiska med det här klippet är det som brorsan lyckas med 2.47 in i låten. Helt otroligt! Hur kan han?! På den här låten också. Stor komik om ni frågar mig. Återkommer snart med mer info om hur mailandet med tv-programmen har gått. Håll ut. Tills dess, lyssna på fin sång och skratta vid 2.47.

5 kommentarer:

  1. Ville bara säga att jag haft Baby Blue och Elliot på hjärnan sen jag hörde dem igår! Jätte bra :)

    SvaraRadera
  2. Kul att höra att du lyckats hålla båda låtarna i huvudet. Tack!

    SvaraRadera
  3. Vaa? :) Jag fattar inte riktigt, vad är det han gör?? Jag märker ingenting? :)

    SvaraRadera
  4. @Cecilia: Han kollar vad klockan är. :)

    SvaraRadera
  5. Oj vad hon sjunger bra =)

    SvaraRadera