onsdag 23 februari 2011

Det känns bra nu

Kan erkänna att det är lite svårt att skriva ett nytt inlägg när det senaste handlade om vad som hände på Konserthuset den 8 februari. Det är liksom lite svårt att toppa. Om ni förstår. Men nu är jag ju igång så nu är det lite som att vi börjar från början igen. Så, vad händer nu?

Jo. Låten om dottern och mig som curlingförälder har jag skickat till Sveriges Radios alla musikredaktörer och håller alla tummar jag har för att de ska vilja spela den. En spännande utmaning då nu musiken och låten får försöka stå på egen hand. Ska bli intressant att se om någon gillar den. Sen finns den faktiskt på Itunes också! En häftig känsla att ladda ner och och lyssna till sin egen låt.


Sen fick jag ett mail från TUR. Ni vet den stora resemässan? De ville att jag skulle sitta med i en paneldebatt om hur sociala medier kan användas i kommersiella sammanhang. Och eftersom just twitter och facebook var till stor hjälp när vi fyllde Konserthuset, så ville de ha med mig. Känns otroligt spännande att få diskutera de kanalerna utifrån ett reseperspektiv också.

Jag har också fått möjligheten att berätta om resan till Konserthuset på något som heter Reklamdagen. I 20 minuter ska jag försöka beskriva vad som hände under pappaledigheten och varför det är så viktigt med att våga sätta mål. Och varför det kom 1100 personer. Måste fundera ordentligt. Vad tror du?

Åh det var skönt att skriva detta. Och dagen till ära har jag också bytt bloggheader. Så nu börjar vi om, nya mål och nya spännande utmaningar. En hel skiva från pappaledigheten. Känns bra.

1 kommentar: