torsdag 13 januari 2011

Ny version på Baby Blue och P4 kl. 09.06

Imorgon fredag kl. 09.00 ska jag få vara med i P4 igen! I Hasse Anderssons härliga program Radiohuset. Kommer ni ihåg hur det gick förra gången? En helt otrolig upplevelse både innan och under programmet. Och det var i den intervjun som jag för första gången berättade om att jag funderade på att boka Konserthuset. Hasses svar var underbart, "E du go eller!?"

Jag är enormt tacksam för att jag får träffa Hasse igen. Det känns kul. Jag hoppas kunna berätta om hur bokningsläget ser ut och vad som händer lite mer exakt den 8 februari. Jag håller även mina tummar för att Hasse ska spela upp den här helt pinfärska versionen av Baby Blue. Jag är så stolt över denna versionen som min kompis och kollega Mattias Frendberg har producerats. Jag blir glad varenda gång jag lyssnar på den. Hoppas du blir det med. Det är mitt mål.

Baby blue (bandversion) by hellobrother

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar