onsdag 8 februari 2012

Från stort till litet men lika viktigt

Det känns både som igår men lika mycket som att det aldrig har hänt. Därför är det jäkligt bra att jag spelade in det så jag vet att det hände för exakt 365 dagar sedan. Och på lördag är det dags för 1års jubileum. Den kvällen tänkte jag dock inte spela in utan tänkte istället fokusera på att försöka få er att ge så mycket pengar som möjligt till Ung Cancer.



Bra grejer att veta:
  • inträdet är gratis (så att du kan skänka det du skulle velat betala för en biljett)
  • Mitt Andra Hem tar max 75 pers och har adressen Andra Långgatan 31
  • vi börjar kl 20 och kör två set
  • det blir 6 egna låtar och 14 akustiska tolkningar av låtar vi gillar
  • det är jag, min fru och bror som spelar
  • det blir en gästartist som jag gillar väldigt mycket
  • vi kommer vara nervösa
  • vi blir glada om du kommer
  • cancer är en jävla skitsjukdom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar